مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 19:352022-11-19اجتماعي

یادداشت| بازی های ماجراجویانه در فضای باز


شاید شما از والدینی باشید که وقت کافی برای فرزندان تان ندارید و یا در زمان حضور خود در منزل، ترجیح می دهید فرزندان تان با تلویزیون یا گوشی موبایل سرگرم باشند تا بتوانید مقداری استراحت کنید.

- گروه زندگی: یادداشت -میلاد حقیقی- پژوهشگر حوزه تعلیم و تربیت، دانش آموخته دکتری مدیریت آموزشی :شاید شما از والدینی باشید که وقت کافی برای فرزندانتان ندارید و یا در زمان حضور خود در منزل، ترجیح می دهید که فرزندانتان با تلویزیون یا گوشی موبایل سرگرم باشد تا بتوانید مقداری استراحت کنید.

شاید هم از مربیان کودکستانی هستید که اگر فضای باز هم در اختیار دارید، چه به خاطر امنیت کودکان (یا نگرانی از سرزنش والدین در هنگام بروز حادثه) چه به خاطر دردسر مضاعف کنترل بچه ها در فضای باز، یا هزاران دلیل حتی منطقی دیگر، ترجیح می دهید که آن ها در فضای بسته کودکستان بازی کنند.

اما انجام بازی ماجراجویانه در فضای باز در مقایسه با بازی در فضای خانه یا کودکستان چه محاسنی برای فرزندانمان در بر خواهد داشت؟ *محاسن بازی های ماجراجویانه بازی های ماجراجویانه می تواند تجربه و آگاهی کودکان را در سناریوسازی بالا ببرد و پیش بینی فرصت ها و خطرها را در اختیار کودکان قرار دهد، لذا در ادبیات طراحی بازی، نباید این حوزه را نادیده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| بازی های ماجراجویانه در فضای باز

یادداشت| بازی های ماجراجویانه در فضای باز